استفاده از اسکراب و ماسک لاکچری کوین

خبری

استفاده از اسکراب و ماسک لاکچری کوین


استفاده از اسکراب  و ماسک لاکچری کوین
ماسک اسکراب صورت و بدن مجلل کوین گزینه ای مناسب برای نقاط مختلف بدن است که دچار تیرگی، زبری و پینه و اعتماد به نفس پایینی هستند.

نواحی پوست مانند زانو، آرنج، مچ پا و پاشنه پا مستعد این نوع تیرگی هستند و در صورت عدم درمان منظم ماندگار می شوند و در طولانی مدت درمان آنها بسیار سخت و زمان بر خواهد بود.

محصولات صورت فقط برای صورت هستند و برای بدن مناسب نیستند. اینجاست که مزیت ماسک اسکراب صورت و بدن لاکچری کوین به چشم می خورد زیرا این محصول کاملا ملایم و مناسب برای بدن، صورت و انواع پوست است.

انواع ماسک اسکراب صورت و بدن در لاکچری کوین
همانطور که در قسمت مشخصات ذکر کردیم، این محصول در عصاره های مختلفی ساخته شده است که هر کدام با توجه به خواصی که دارند برای پوست های مختلف مناسب هستند.

در این قسمت انواع مدل های اسکراب صورت و بدن سکه لوکس را شرح می دهیم:

ماسک اسکراب زردآلو: این ماسک خاصیت روشن کنندگی دارد و سلول های مرده را از بین می برد. علاوه بر این خاصیت سفت کنندگی دارد و منجر به از بین رفتن چین و چروک های پوست می شود.

ماسک اسکراب خیار: این عصاره برای انواع پوست به خصوص پوست های حساس و کم آب مناسب است. علاوه بر این، حاوی مواد حساسیت زا و لایه بردار مضر برای پوست نیست.

اسکراب نعناع فلفلی: اسکراب صورت و بدن نعناع به حذف سلول های مرده پوست کمک می کند و پوست را عمیقاً آبرسانی می کند. همچنین پوست را تمیز، سبک و نرم می کند. این محصول برای انواع پوست به خصوص پوست چرب قابل استفاده است.

اسکراب ماسک توت فرنگی: این اسکراب برای انواع پوست مناسب است و به دلیل داشتن عصاره توت فرنگی گزینه مناسبی برای افراد دارای پوست حساس می باشد. این ماسک علاوه بر تقویت پوست، آن را شاداب و تمیز می کند.

ماسک اسکراب بابونه عسل: این عصاره ماسک اسکراب پوست را جوان می کند، آکنه را درمان می کند، جای زخم و سوختگی را التیام می بخشد، منافذ حاوی دانه های سرسیاه را باز می کند و موارد دیگر.

ماسک اسکراب قهوه: اسکراب قهوه پوست را بدون آسیب رساندن به آن تمیز می کند و پوستی نرم و لطیف به شما می دهد. این محصول اثربخشی سرم ها و کرم های روز و شب را افزایش می دهد.

ماسک اسکراب آلوئه ورا: این محصول با عصاره آلوئه ورا برای روشن کردن پوست صورت و بدن، لایه برداری، رفع تیرگی و تیرگی پوست استفاده می شود. همچنین با استفاده طولانی و مداوم از این ماسک، جوش های حاوی موهای زائد زیر پوست نیز از بین می روند.

همانطور که در بالا ذکر شد، این محصول دارای تنوع بسیار زیادی است تا شما بتوانید با توجه به سلیقه و نیاز خود نوع مناسب را تهیه و خریداری کنید.

نحوه استفاده از اسکراب صورت و بدن لاکچری کوین
دانستن نحوه استفاده صحیح از این ماسک به شما این امکان را می دهد که از آن به درستی استفاده کنید و سلامت پوست خود را تضمین کنید.

این محصول برای تمام نواحی صورت و بدن مناسب است. مراحل استفاده از این ماسک به شرح زیر است:

پوست را با آب گرم و مواد شوینده مناسب کاملا تمیز کنید.
یک لایه نازک از ماسک اسکراب صورت و بدن لوکس کوین را روی پوست بمالید.
به مدت چند دقیقه بدون فشار و با حرکات دایره ای ماساژ دهید.
بعد از 3 تا 5 دقیقه، لایه ماسک خشک شده را با آب بشویید.
پوست را با یک پارچه نخی یا دستمال خشک کنید.
سپس می توانید از سرم ها و کرم های مناسب پوست خود استفاده کنید.
بعد از شستشو حتما از کرم مرطوب کننده و ضد آفتاب استفاده کنید.
مواظب باشید که ماسک را با فشار زیاد روی پوست خود قرار ندهید تا پف نکند. روی پیشانی، بینی و چانه، جایی که منافذ باز بیشتری وجود دارد، می توانید با ماساژ ملایم پوست، اثربخشی ماسک را افزایش دهید.

پس از رفع موهای زائد به دلیل از بین رفتن لایه سطحی پوست و حساسیت آن از لایه بردار استفاده نکنید.

اصولاً اگر پوست خشک یا معمولی دارید هفته ای یک بار و اگر پوستتان چرب یا خیلی چرب است، هفته ای دو بار از ماسک اسکراب صورت و بدن لاکچری کوین استفاده کنید.

در مصرف اسکراب و محصولات لایه بردار زیاده روی نکنید زیرا این عمل باعث خشکی و حساسیت پوست و در دراز مدت باعث ایجاد چین و چروک و پیری زودرس پوست می شود.

خرید ماسک و اسکراب صورت و بدن بیز

قیمت اسکراب صورت و بدن لاکچری کوین در فروشگاه آقای بیز

ماسک اسکراب صورت و بدن لاکچری کوین موجود در کمپانی آقای بیز از کیفیت بالایی برخوردار می‌باشد که با مناسبترین قیمت در دسترس مصرف‌کنندگان عزیز قرار گرفته است.

ارتباط مستقیمی بین حجم و تعداد سفارشات با قیمت نهایی ماسک اسکراب صورت و بدن لاکچری کوین وجود دارد. البته ما در این فروشگاه برای سفارشات با تعداد بالا تخفیفات ویژه‌ای را در نظر گرفته‌ایم.

این فروشگاه دارای پروانه ‌بهداشتی و مجوز سلامت نیز می‌باشد و از بهترین و باکیفیت‌ترین مواد اولیه‌ی ‌ارگانیک و طبیعی در ساخت بهره‌مند می‌باشد تا با خیال آسوده نسبت به تهیه این محصولات اقدام نمایید.

شما عزیزان می‌توانید از طریق وبسایت فروشگاه آقای بیز این ماسک را در حجم و تعداد دلخواه خود به راحتی سفارش دهید.

همچنین می‌توانید با شماره‌های درج شده در صحفه تماس بگیرید تا همکاران ما در تیم پشتیبانی به شما مشاوره و راهنمایی‌های لازم را ارائه دهند. 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نویسنده : ریحانه
تاریخ : سه شنبه 9 خرداد 1402
زمان : 14:20


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.